تحقیق در مورد سوره مریم 142 ص
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد سوره مریم 142 ص

تحقیق در مورد سوره مریم 142 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 142 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه اين سوره در مكه نازل شده و 98 آيه است محتواى سوره اين سوره از نظر محتوا داراى چندين بخش مهم است : 1- مهمترين بخش اين سوره را قسمتى از سرگذشت زكريا و مريم و حضرت مسيح (عليه السلام ) و يحيى و ابراهيم قهرمان توحيد و فرزندش اسماعيل و ادريس و بعضى ديگر از پيامبران بزرگ الهى ، تشكيل مى دهد كه داراى نكات تربيتى خاصى است ...


  • تحقیق در مورد روش تحقیق نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون ...

    portone.ir/تحقیق-در-مورد-روش-تحقیق...

    تحقیق در مورد روش تحقیق نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران . لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 96 صفحه قسمتی از متن .doc : فصل ...

  • شرح كار يك طرح اقتصادي تولید پی وی سی نرم - پورت وان

    portone.ir/شرح-كار-يك-طرح-اقتصادي-تولید-پی...

    لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 40 خلاصه و فشرده مطالعات فني، مالي، اقتصادي طرح: محصول مورد نظر طرح ورق پي-وي-سي نرم مي باشد كه با وزن مخصوص تقريبي بين 36/1-32/1 بوده و به عنوان ...

  • سوره - az3da..com

    https://az3da..com/tag/سوره

    دانلود تحقیق در مورد معماری اسلامی -مسجد جامع الکبیر صنعا ... البقرة از آيه 142 تا 252. سوره هاي جزء سوم البقرة از آيه 253 تا 286 * آل عمران از آيه 1 ... (ص) در سوره احزاب آيه 56 مي‌باشد. به آيه «إنالله و إانا

  • اصول و روش هاي تربيتي سوره مباركه لقمان

    https://www.tebyan.net/weblog/eslami93/post/7

    در قرآن سه مورد سخن از انضباط صوتی در سخن گفتن به میان آمده است که دو مورد آن مربوط به سخن گفتن با پیامبر(ص) است و یک مورد آن به عنوان یکی از نصایح لقمان به پسرش که یک اندرز عمومی است می‌باشد.

  • اعجاز و شگفتی های ریاضی در قرآن

    https://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=380247

    در سوره اعراف (شماره 7) که با حروف رمزی المص شروع می گردد تعداد وقوع «الف 2572 مورد ، حرف لام 1523 مورد ، حرف میم 165 مورد ، و حرف ص 98 مورد که جمعاً عدد 5358 بدست می آید ( 282× 19) 39.

  • تحقیق درباره روز قدس - iranarticles.com

    iranarticles.com/index.php/تحقيق-دانش-آموزي-و...

    نگاهی به تاریخچه قدس و فلسطین و دیدگاه امام خمینی (ره) نسبت به آن مدل مبارزاتی امام خمینی در قبال رژیم غاصب قدس بر چند محور استوار بود.

  • دانا فایل: تحقیق در مورد حضرت ابراهيم

    danafile.ir/تحقیق-در-مورد-حضرت-ابراهيم-2

    نوشته ای که در این قسمت مشاهده می کنید “تحقیق در مورد حضرت ابراهیم” نام دارد و در گروه بندی “عمومی و آزاد” قرار گرفته و توضیحات بیشتر درباره آن در ادامه آورده شده است.

  • پیامبران اولوالعزم و کتاب‌های آنها کدام‌اند؟ چرا ...

    www.islamquest.net/fa/archive/question/fa495

    بر اساس صریح قرآن برخی سخنها در مورد ازدواج با همسران پیامبر(ص) وجود داشته که سبب آزرده‌خاطر شدن حضرتشان شده و آیه‌ای در این راستا نازل شد.

  • حضرت مریم و آسیه (س) چگونه و در چه زمانی از دنیا رفتند و ...

    https://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa15184

    در منابع اسلامى برخلاف کلمات کتاب مقدس، حضرت مریم (س) در زمان حیات عیسى (ع) - در سنّ 51 یا 63 سالگی- از دنیا رفت و حضرت عیسی او را غسل داد.

  • موضوعات تحقیق وپایان نامه های حوزه در رشته تفسیر و علوم قرآن

    https://mah-pajohesh.persianblog.ir/g8B1dkrv30t5eBrq6g6Q-Ù...

    233ـ تحلیل و بررسی صفات پیامبر(ص) در سوره «ضحی» 234ـ تحلیلی از اندیشه های اجتماعی یهود از نگاه قرآن 235ـ تحلیلی بر روایات تفسیر حسنین(علیهم السلام)




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: